Biežāk uzdotie jautājumi

Biļetes

Aviobiļetes rezervēšana

1. Vai ir droši uzticēt personas datus? 

Jūsu sniegtie dati tiks kodēti izmantojot SSL (Secure Sockets Layer) tehnoloģiju, tāpēc tie nenonāks trešo personu rokās.

 

2. Kā varu uzzināt, vai aviobiļetes rezervēšana ir bijusi veiksmīga?

Jūs saņemsit elektroniskā pasta vēstuli, kad rezervēšana, kuru Jūs veicāt, būs apstiprināta, tajā būs norādīts numurs, kas apliecina rezervēšanu. Ja nesaņemat elektroniskā pasta vēstuli, tas varētu nozīmēt, ka ievadījāt nepatiesu elektroniskā pasta adresi, tādā gadījumā 12 stundu laikā pēc rezervēšanas veikšanas sazinieties ar mums.

 

3. Vai drīkstu rezervēt vai pirkt aviobiļeti citai personai?

Jā, biļeti drīkstat rezervēt vai pirkt arī citai personai. Rezervējot biļeti citai personai, jānorāda tās personas dati. Atgādinām, ka dati jāievada precīzi. 

 

4. Vai biļetes rezervēšanu un pasūtīšanu drīkstu veikt pa tālruni?

Rezervēt un pasūtīt biļetes pa tālruni varat, ja iegādājaties tās no regulārajām aviokompānijām. Atgādinām, ka šāds pakalpojams izmaksās vairāk, nekā iegāde internetā. Zemo cenu aviokompānijas (Ryanair, Wizzair u.c.) rezervēšanu pa tālruni nepiedāvā.

 

5. Ko darīt, ja rezervējot biļeti vai ievadot lidojuma reģistrācijas informāciju, ievadīju tos neprecīzi?

Ja, biļetes rezervēšanas vai reģistrācijas informācijas ievadīšanas laikā tos norādījāt neprecīzi (piem., vārdu, uzvārdu u.tml.), bet iekāpšanas biļete vēl nav sasniegusi Jūs, pēc iespējas drīzāk kontaktējaties ar mums un izklāstiet radušos situāciju. Ja iekāpšanas biļete jau ir sasniegusi Jūs, aviokompānija varēs veikt izmaiņas tajos, taču, par noteiktu papildu maksu.